چگونه برای کمک به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بیمار دیالیز جلوگیری از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای کمک به کودکان مبتلا به سندرم نفروتیک بیمار دیالیز جلوگیری از

به طور کلی، سندرم نفروتیک آسان به عود است، پس از عود دوباره و دوباره این بیماری به نارسایی کلیه پیشرفت خواهد کرد، بنابراین بیمار به دیالیز و پیوند کلیه، هر دو آنها را به بسیاری از عوارض جانبی برای بیمار به ارمغان بیاورد، آن است که واقعا افتضاح بیمار، به ویژه برای بیمار کودک است. پس چگونه برای کمک به کودکان برای جلوگیری از دیالیز؟
چرا کودکان به سندرم نفروتیک بیمار خواهد شد توصیه می شود به دیالیز؟
در بالینی، سندرم نفروتیک کودکان است که معمولا یک دوره از درمان، دچار داده شده است. در حالی که آن می تواند تا هشت هفته طول بکشد تا استروئید به کار، بسیاری از کودکان ظرف یک ماه پاسخ دهند. اگر سندرم نفروتیک کودکان در پاسخ به داروهای جدید، پزشکان گمان می برند که بیماران مبتلا به بیماری با تغییرات ناچیز و آنها را از دارو برای درمان سندرم نفروتیک تا زمانی که تا زمانی که بهبودی می رود استفاده کنید.
برخی بیمار کودک ممکن است به استروئید در ابتدا پاسخ داد، اما پس از آن استروئید کمک نمی هنگامی که یک عود می آید. اگر این بیماری کنترل از دست داده، آن را به بیماری کلیوی مرحله نهایی پیشرفت می کند، کودک شما ممکن است دیالیز یا پیوند کلیه نیاز دارند.
چگونه برای کمک به کودکان بیمار جلوگیری از دیالیز؟
در اینجا من به شما توصیه طب چینی برای کمک به کودک خود را برای جلوگیری از دیالیز. از طریق تخریب، داروهای گیاهی چینی می تواند کمک به از بین بردن کمپلکسهای ایمنی واریز در نقاط مختلف کلیه؛ از طریق افزایش گردش خون، از بین بردن استاز خون و تغذیه برای کلیه های آسیب دیده، آسیب کلیه را می توان تعمیر. از طریق از بین بردن عامل بیماری زا و حمایت از اصل چی، ایمنی می تواند افزایش یافته است. به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش و بهبود بهره وری از داروها، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ایجاد شده است. این است که به خارج استفاده می شود و کل فرایند هیچ عوارض جانبی ایجاد نمی کند.
اگر شما علاقه مند در طب چینی و یا می خواهید برای کمک به کودک خود را به خوبی کنترل بیماری خود را، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: